Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.09.2010 17:39 - За мен - част 1
Автор: mcalavera Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1257 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 05.09.2010 17:40


Тъй.. за първи път се занимавам с писане на блог и не съм много наясно.. Ще се постарая да го направя пределно досадно и продължително, като се спирам на всяка паланка и керемидка белким никой не се прилъже да го прочете, като междувременно се правя на интересен за да се откажете още по-бързо. Туй ще бъде нещо като "Символът на вярата", "Mein Kampf" или (.. ъъъ - кажете още някакво подобно писание да ми станат три, че съм суеверен.. ... "Гугълееее" - а-а-а ето ->) "Тълкуване на сънищата"..

Причината да започна с подобно предисловие е да подчертая своята същност или по-скоро начина по който се разглеждам сам себе си. По-конкретно - намирам се за средно скучен индивид с определени схващания, интереси, самозаблуждения, наклонности, вярвания, желания И МЕРАЦИ.

Поради своето шизофренно естество ще изложа идеите си във вид на въпроси и отговори с точки, подточки, скобки, квадратни скобки и бълети и вОбще к"вот е нужно... Един вид един интелЕгентен джурналист ше ми вземе интервю, разбирш ?!@ Понеже все още имам некво самоуважение ще задавам въпросите.. ще си говоря на вие.. освен акооо не скъся прекалено дистанцията със своето друго "Аз".

В.: Защо се налага да сте досаден?

О.: Защото възнамерявам да напиша доста лични неща, които не бих искал да научат определени хора, които така или иначе няма да имат търпение да стигнат дори до тук.

В.:Защо се налага да пишете свой блог?

О.: Както споменах в непринуден и необмислен чат с едни другари "До колкото разбирам, да пишеш блог означава да си пределно самовлюбен, да ти се иска некой да ти чете глупостите, макар да ти тъпеят на теб самия дори след третото препрочитане (или най вече тогава!)" Еп"че т"ва е измислено точно за мене де.. дали не го ли измислих аз, даже...

В.: Кой сте Вие всъщност?

О.: Сашо.. до март месец т.г. съм на 30, после не отговарям..

В.: Споделете с нашите читатели какво ОБИЧАТЕ.

О.: Е, нали не си представяте да отговоря на този въпрос в едно изречение.. Ще отговоря в две!

В.: Защо искате да прекратите първия пост в блога си преждевременно?

О.: Защото преди малко получих новина, която ме извади от лежерното ми състояние, в което се предполага, че ще се занимавам .. но май ми мина вече, ще ви погостувам още малко! Освен това се оказа, че евентуално ще има един двама желаещи да прочетат какво съм написал, затова ще остана още малко.

В.: Споделете с читателите, какво не обичате у хората?

О.: Не обичам фалша, което се оказва доста широка категория, която включва чалгата с всички свързани елементи като емо стайл, фьешан, да си хвърлиш чашката от кафето през прозореца на "PK" голфа, Батков, Томов, а също така и разни други явления, които няма начин да не засегнем в по-нататъшните интервюта.

В.: Да разбирам ли, че сега вече наистина приключихме с първото интервю?

О.: Епа до сега ми изглеждаше на разбрано момче, а са на къв се праиш не моа да рАзбера?



Тагове:   мен,


Гласувай:
0



1. mcalavera - "НА ИШЛЕМЕ"
10.09.2010 23:53
на ишлеме от стария ми блог
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mcalavera
Категория: Други
Прочетен: 110907
Постинги: 25
Коментари: 51
Гласове: 49
Спечели и ти от своя блог!
Архив